משרד עו"ד דיני מקרקעין

מרבית מהפעולות המשפטיות הנעשות על ידי משרד עו"ד דיני מקרקעין לרבות עו"ד פירוק שיתוף במקרקעין, מבוססות על הוראות חוק המקרקעין, תשכ"ט – 1969, התקנות שמכוחו וחוקים ספציפיים. תחום המקרקעין מורכב וכולל בחובו מגוון סוגיות משפטיות חשובות ומרתקות, בהן מטפלים עו"ד דיני מקרקעין וכן עו"ד מיסוי מקרקעין. לדוגמה: זכות הבעלות בקרקע, זכות השימוש בה, היבטי מיסוי, עריכת חוזי מכר או רכישה, דמי מפתח, שכירות מקרקעין ועוד. לשם כך, על צוות משרד עו"ד דיני מקרקעין להיות בעל מומחיות ספציפית ולגלות בקיאות מרבית ושליטה ברזי החקיקה והפסיקה.

עו"ד דיני מקרקעין

כאשר משרד עו"ד דיני מקרקעין, משתמשים במונח "מקרקעין", הכוונה לנכסי דלא ניידי (נדל"ן). עסקת מכירה או רכישה של נכס מקרקעין היא תהליך ארוך במסגרתו מקבל הצד שקונה את זכות הבעלות על הנכס, לאחר העברת הבעלות והסדרת הרישום בלשכת רישום המקרקעין (טאבו). בשלב זה נרשמת הערת אזהרה על אותו נכס בכדי שלא יהיה מצב לפיו הוא יימכר למישהו אחר.

עו"ד מיסוי מקרקעין

משרד עו"ד דיני מקרקעין הכולל עו"ד מיסוי מקרקעין, נחוץ על מנת לסייע לציבור לערוך עסקה כלשהי במקרקעין – מכירת דירת מגורים, רכישת מגרש או משרד, קניית דירה מקבלן, פירוק שיתוף ועוד. כל הקשור לעריכה של חוזי מכר מצריך ידע משפטי נרחב מאחר וזהו נושא מורכב ומסועף כאשר לכל מילה עשויות להיות השלכות רציניות לטווח הארוך. בנוסף, בעסקאות נדל"ן מעורבים סכומי כסף גבוהים ואם לא עושים אותם בליווי מקצועי עלולות להיות לכך תוצאות שליליות ונזקים רבים. כך, כל אחד מצוות משרד עו"ד דיני מקרקעין או עו"ד פירוק שיתוף במקרקעין, יודע לבצע את כל הבדיקות המשפטיות המקדימות, לבדוק את מצב הנכס, לאמת את זהות הצדדים לחוזה, לבחון את סוגיות המיסוי וכן הלאה.

עו"ד פירוק שיתוף במקרקעין         

עו"ד מיכאל שטרית, בעל משרד עו"ד דיני מקרקעין מקצועי ואיכותי המתמחה בייצוג של עסקאות מקרקעין מסחריות, נדל"ן למגורים, ליטיגציה, ליווי בהסכמי רכישה מקבלן, עסקאות יד שנייה, הליכי הפקעות ועוד. צוות המשרד מונה עו"ד דיני מקרקעין בעלי ניסיון עשיר בליווי שוטף וייצוג לקוחות רבים לאורך כל שלבי העסקה, מצד המוכרים או הקונים. כחלק מכך, עו"ד מיכאל שטרית וצוות משרדו אחראים על ניהול המשא ומתן, זיהוי הסוגיות המשפטיות והעסקיות החשובות, ביצוע מלוא הבדיקות המשפטיות ההכרחיות, מתן פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות במידת הצורך, קבלת כל האישורים מהרשויות ורישום העסקה.