עו"ד לתאונות דרכים

סעיף 1 לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל”ה – 1975 מגדיר תאונת דרכים כ"מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה". כלומר, זוהי הגדרה רחבה הכוללת מלבד תאונת דרכים "קלאסית" של התנגשות בין כלי רכב, גם פגיעות שונות כגון במהלך כניסה או יציאה מרכב, פגיעה מחלקי כלי הרכב, נפילה ברכבת או באוטובוס וכדומה. עו"ד לתאונות דרכים העוסק בתחום בשוטף, בקיא בכך שמטרת החוק היא סוציאלית והוא פועל לאור העיקרון של העדר אשמה ולמעשה מרחיב את הזכאות לפיצויים. מכאן, כל נהג, נוסע או הולך רגל שהיה מעורב בתאונת דרכים, זכאי לקבלת פיצוי בשל הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מכך. במסגרת תפקידו, על עו"ד לתאונות דרכים לעבור ביסודיות על כל המסמכים, לבחון את הזכאות לפיצוי ולהתנהל מול הביטוח והגורמים השונים.

נפילה בבית ספר

אנו זקוקים לעזרת עו"ד לתאונות דרכים או עו"ד תאונות תלמידים כל אימת שמתרחשת תאונה כלשהי כגון נפילה בבית ספר, תאונה בכביש או בעבודה, הגורמת לנזקי גוף. בשביל להתמודד בצורה הטובה ביותר, מומלץ לפנות בהקדם אל הגורם המקצועי הרלבנטי בהתאם לנסיבות העניין – עו"ד לתאונות דרכים, עו"ד תאונת אופנוע, עו"ד תאונות תלמידים. זאת, מאחר ומדובר בנושאים מורכבים המצריכים ידע ומומחיות ספציפיים, על מנת למצות את כל הזכויות החוקיות ולקבל את הפיצויים המרביים.

עו"ד תאונות תלמידים

תאונות אלה הן חלק מתאונות אישיות ושייכות לתחום הנזיקין והביטוח. בהתאם להוראות חוק לימוד חובה, מחוייבת הרשות המקומית לבטח את הילדים מהגן ועד תלמידי בתי הספר המצויים תחת שיפוטה, בביטוח תאונות אישיות. כלומר, במקרה של אירוע תאונה שאינו מכוון וצפוי כגון נפילה בבית ספר במהלך פעילות ספורט, נפילה מאופניים או במדרגות, היתקלות, מכשול, פציעה כתוצאה מאלימות או השתוללות, הם זכאים לקבלת פיצוי כספי מכוח הפוליסה. בכדי למצות את מלוא הזכויות, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מאת עו"ד תאונות תלמידים אשר יודע כיצד להתנהל בצורה מיטבית מול חברות הביטוח.

עו"ד תאונת אופנוע

בכל מקרה של אירוע נזיקי כדאי ליצור קשר עם עו"ד מיכאל שטרית – עו"ד לתאונות דרכים, מומחה בטיפול בתביעות נזיקיות של נפילה בבית ספר, תאונות אישיות או תאונת אופנוע. עו"ד מיכאל שטרית בעל ניסיון רב, המסייע לו להתנהל בהצלחה בדרך טובה ויצירתית נגד הגופים השונים ולהשיג ללקוחותיו את הפיצוי המקסימלי, אם במהלך ניהול מו"מ או במסגרת תביעה נזיקית לפיצויים כספיים.